PREINSCRIPCIONS CURS 2024 - 2025
Del 8 al 21 de maig hi haurà les preinscripcions del curs 2024 - 2025 de la Llar d'Infants "Els Gínjols". Aquest tràmit es pot realitzar de manera presencial a l'Ajuntament de la Vall d'en Bas portant tota la documentació (de 9 a 14h) o telemàtica seguint els passos següents:
PAS 1:
Emplena el formulari que trobaràs a continuació:
PAS 1:
Emplena el formulari que trobaràs a continuació:
El codi de centre que us demana el formulari és 17007865
Escaneja o fes fotografia de la documentació següent:
- DNI (pares, mares o tutors).
- Certificat electrònic de la inscripció de naixement o el llibre de família (nomès la pàgina que apareix l'infant).
- Targeta sanitària de l'infant.
Busca la documentació acreditativa dels criteris prioritaris (si no es presenta la documentació no es dona la puntuació):
Per acreditar els criteris complementaris es poden presentar els següents documents:
PAS 2:
Porta tota aquesta documentació a l'Ajuntament de la Vall d'en Bas o envia-la al correu següent:
Escaneja o fes fotografia de la documentació següent:
- DNI (pares, mares o tutors).
- Certificat electrònic de la inscripció de naixement o el llibre de família (nomès la pàgina que apareix l'infant).
- Targeta sanitària de l'infant.
Busca la documentació acreditativa dels criteris prioritaris (si no es presenta la documentació no es dona la puntuació):
- Per justificar la proximitat al domicili habitual a l'escola. Per confirmar l'adreça del domicili familiar es necessita un certificat o volant de convivència de l'alumne, on ha de constar l'adreça del domicili i acreditar que l'alumne viu com a mínim amb el pare o la mare que presenta la sol·licitud. (30 punts)
- Per acreditar la proximitat al lloc de trebal del pare, la mare, el tutor o tutora legal o guardador o guardadora de fet a l'escola. En el cas de les persones assalariades, és suficient si s'aporta el contracte laboral o un certificat emès per l'empresa. En cas de ser treballadora o treballador autònom, s'haurà de presentar el model de l'Agència tributària 036 o 037, on es deixa constància del domicili en què es porta a terme l'activitat. (20 punts)
- Per justificar la renda garantida de ciutadania. Aportació de documents com la certificació o la resolució emesa pel Departament de Drets Socials. (15 punts)
- Existència de germans escolaritzats al centre. No s'ha d'adjuntar cap document acreditatiu perquè el centre en fa la comprovació. (50 punts)
Per acreditar els criteris complementaris es poden presentar els següents documents:
- Per acreditar que l'alumne o alumna forma part d'una família nombrosa. Caldrà presentar el títol de família nombrosa vigent. (10 punts)
- Per acreditar que l'alumne o alumna forma part d'una família monoparental. Caldrà presentar el títol de família monoparental vigent. (10 punts)
- Quan el pare o mare o tutor/a legal treballa en el centre. No s'ha d'adjuntar cap document acreditatiu perquè el centre en fa la comprovació. (10 punts)
- El fet d'haver nascut en un part múltiple s'acredita amb la certificació electrònica de la inscripció de naixement o el llibre de família. (10 punts)
- La situació d'acolliment familiar s'acredita amb la resolució d'acolliment del Departament de Drets Socials. (10 punts)
- Per acreditar que un membre de la unitat familiar té una discapacitat. Cal presentar el certificat o la targeta acreditativa de discapacitat que emet el Departament de Drets Socials o els organismes competents en altres comunitats autònomes. També es pot ajduntar el document que acrediti ser beneficiari o beneficiària d'una pensió d'incapacitat permentent de grau total o de gran invalidesa, o bé, quan sigui oportú, el corresponent certificat de les classes passives que tenen reconeguda una pensió de jubilació o retir per incapacitat permenent per al servei o inutilitat. (15 punts)
- La condició de víctima de violència de gènere o de terrorisme s'acredita amb la sentència judicial de qualsevol odre jurisdiccional, l'ordre de protecció vigent, o l'informe dels serveis socials o el certificat que acredita la condició de víctima de rerrorisme que emet la Subdirección General de Apoyo a Víctimas del Terrorismo del Ministeri de l'Interior, (10 punts)
PAS 2:
Porta tota aquesta documentació a l'Ajuntament de la Vall d'en Bas o envia-la al correu següent:
PAS 3:
La sol·licitud de preinscripció es considerarà formalitzada quan es rebi un correu de confirmació per part del centre o un cop s'hagi presentat tota la documentació a l'ajuntament.